BİR insan ne kadar akıllı, kültürlü, sağduyulu, firasetli ise; İslamı, Kur’anı, Hz. Peygamberi (Salat ve selam olsun ona) anlaması o nisbette kolay olur.
Lakin akıl tek başına din kaynağı değildir. Akıl âlettir, vasıtadır.
Ehl-i Sünnet aklı dinin kaynağı olarak görmez ve kabul etmez. Bu, sapık, bid’atçi, bozuk mezheplerin iddiasıdır.
Şeytan akıllıdır ama sapıktır, lanetlenmiştir.
Müslümanlarakıllarınıfaydalı ilimlerle ve yine faydalı kültürle geliştirsinler,parlak hale getirsinler ama sadece kendi akılları, re’yleri, hevalarıyla düşünmesinler, hareket etmesinler.
Kısır, güdük, kapalıakıllı bir kimse İslam’ı iyi anlayamaz. Elbette Müslüman olabilir amayüksek Müslüman olması zordur.
Aklın gelişmesi için islamî bir eğitim alması gerekir. Kur’ana, Sünnete, Şeriata, hikmete dayalı bir eğitim.
Adamın veya kadınınIQ’su 140 ama ateist, ne anladım benbu akıldan…
Müslüman çocukların ve gençlerin akıllarıİslam mekteplerinde gelişir, parlar.
Seküler küfür okullarında akıllar körleşir, donuklaşır, çarpılır.
İslam eğitimi, beynin iki yarım küresini de çalıştırır, işlek hale getirir.
Süper zeki olan bir ateist, bin haram lira ile bin helal lira arasındaki farkı anlayamaz,neticede ikisi de aynı miktarda paradır der. Müslüman ise anlar, haramın kötü, helalin iyi olduğunu çok iyi bilir.
Türkiye Müslümanları son kırk yıl içinde kırk bin yeni cami yaptılar ama bir tek İslam okulu açamadılar.Seküler düzeninsözde din okulları gerçek İslam okullarıdeğildir.
Gerçek İslam okulunda, her ders günü bir saat din ve Kur’an dersi verilir.
Günlük namazlar bütün talebenin katılacağı cemaatletopluca kılınır.
Ehl-i Sünnet ve Cemaat akaidi okutulur.
Öğrencilere inanç ve bilginin yanındayüksek ahlak ve karakter aşılanır.
Güzellik, estetik boyutu kazandırılır.
Yetmiş altı milyonluk Türkiyede böyle İslam okulları yok.
Başta İmam-Hatip okulları olmak üzere bütün okulların hepsindeistisnasız Paşa resimleri, büstleri bulunuyor.
Sözde mecburî din dersleri bir aldatmacadanibaret.
Besmelesiz din kitaplarının başında tam sayfa resim, karşısında Beyanname yer alıyor.
Bu resmî, ideolojik din kitaplarında tek kelimeyle olsun Ümmetten, Şeriattan, Hilafetten bahs edilmiyor.
Türkiye Müslümanları gerçek İslam mektepleri açmadıkça kurtulamaz.
Zamanımızdaki müzeyyen büyük camiler âhir zaman alametidir. Tezyinatlı ama cemaatsiz.
Kur’ana, Sünnete, Şeriata uygun vasıflı İslam mektepleri ve medreselerindeöncelikle din ilimleri ve çağ seviyesinde kültür öğretilecektir.
Bu okullar, İngilteredekiEton kolejinden daha güçlü eğitim verecektir.
Bu okullardan belki ileride bir Selahaddin yetişecek ve Müslümanların mâkus talihinideğiştirecektir.
Hiç yoktan iyidir kuruntusunu bırakalım ve gerçek İslam okulları açalım.
Böyle okullar açacak para var ama akıl yok.
Nebüyük fakirlik!
Çocuklarını seküler düzen okullarında okutup da onlara ayrıca alternatif İslam eğitimi vermeyen anne babalar yavrularını manen katl etmiş olur.
• (İkinci yazı)
Kur’ana Uymak Aziz Kılar
Kur’ana Sırt Çevirmek Zelil Kılar

1.KUR’AN-I KERİM öyle büyük bir nimettir ki,Müslüman, mânasını anlamadan bile, ihlasla okursa sevap kazanır.
2.En büyük fazilet, Kur’anın emirlerini yerine getirerek, yasaklarından kaçınarak, öğütlerini tutarak okumaktır.
3.Ümmetin en şereflileri Kur’an hâmilleridir. Onlar Kuranı bilirler ve hükümlerini hayata uygularlar.
4.Kur’an parayla okunmaz.
5.Kur’an ticarete, zenginleşmeye, bezirganlığaalet edilmez.
6.Kur’an şifadır.
7.Kur’an hikmetler hazinesidir.
8.Kur’an Müslümanın anayasasıdır.
9.Müslüman hayatını Kur’ana göre tanzim eder (düzenler).
10.Kur’anın emirlerini yerine getirmeyen, yasaklarından kaçınmayan, öğütlerini tutmayan kimseler fâcir, fâsık, kötü olur.
11.Kur’ana aykırı inançlara sahip olan, ameller=işler yapanlarsapıtır.
12.Bir konuda Kur’anda kesin bir hüküm varken, o hükme aykırı ve zıt bir iş yapan ve bu yaptığının doğru olduğunu sanan Müslüman,bilgisi varsa kafir olur, yeni Müslüman olmuş yahut cahil kalmış biriyseonun hemen uyarılması, gerçeğin ona öğretilmesi gerekir.
13.Dünyevîleşmek, Kur’andan uzaklaştırır. Bu ise küfre yol açar.
14.Kur’anda bir konuda kesin bir hüküm varsa, Müslümanlarınona uymaktan başka bir tercihleri yoktur.
15.İcazetlive ehliyetli üstadlardan âlet ilimlerini ve ‘âli ilimleri okuyupmüfessirlik icazeti almamış kimseler, Arapça bilseler bileKur’anı yorumlayamaz, ondan hüküm çıkartamaz.
16.Resulullahın (Salat ve selam olsun ona) Sünnetini bilmeden Kur’an yorumlanamaz.
17.Kur’anaiman edenler, Kur’anınahkamını hayata uygulayanlar aziz olur; Kur’ana hıyanet edenler, Kur’ana sırt çevirenler zelil ve rezil olur.
18.Kur’anın Müslümanlaraamelle ilgilibirinci emri beş vakit namazı dosdoğru kılmaktır.
19.Beş vakit namazı dosdoğru kılabilmek Sünneti bilmekle mümkündür.
20.İlim icazeti olmayan MüslümanlarKur’anın emirlerini, yasaklarını, öğütlerini; râsih, ihlaslı, gerçek alimlerin yazdığı ilmihallerden ve ahlak kitaplarından öğrenir.
21.Böyle çok kitaplar vardır. Listeninbaşında İmamı Gazalî’ninİhyauUlumi’d-Din’ivardır.
22.Zina Kur’andayasaklanmış, büyük günah olarak zikr edilmiştir. Peygamber, zina ettikleri kesin şekilde sabit olmuş (başlarından evlilik geçmiş) zanilererecm cezası vermiştir.
23.İsraf (savurganlık) Kur’anda zemmedilmiştir, büyük günahtır.
24.RibaKur’andakötülenmiştir, çok büyük bir günah ve isyandır.
25.Allah’ın ayetlerini ucuza veya pahalıya satanlaralçaktır.
26.Müslümanları Kur’andan, Kur’an yolundan ayırmaya çalışanlar hâindir, Cehennemliktir.
27.Kur’an, mü’minleriResulullaha iman etmeye, onun yolundan gitmeye, ona itaat etmeye çağırmaktadır.Ona isyan edenler, onun Sünnetinden yüz çevirenler dinden ve yoldan çıkar.
28.Müslüman kişi günlük, haftalık, yıllık hayatını, ömrünüKur’ana, Sünnete, bu ikisinden çıkartılmış Şeriat hükümlerine göre tanzim etmekle yükümlüdür.
29.Kur’an hükümlerinden ve öğütlerinden uzaklaşma, İslamdan uzaklaşmadır.
30.Kur’an Müslümanların kardeş olduğunu beyan etmektedir.İman ve İslam kardeşliğine riayet etmek, bu kardeşliğe zarar verecek her şeyden kaçınmak gerekir.
31.Kur’an Müslümanlar arası birliği, ittihadı, vifakı, tesanüdüemr ediyor.
32.Ümmeti birliğini sarsmak, tefrika, nifak şikak, fitne fesatçıkartmak haramdır.