BİR insan ne kadar akıllı, kültürlü, sağduyulu, firasetli ise;
İslamı, Kur’anı, Hz. Peygamberi (Salat ve selam olsun ona) anlaması
o nisbette kolay olur.
Lakin akıl tek başına din kaynağı değildir. Akıl âlettir,
vasıtadır.
Ehl-i Sünnet aklı dinin kaynağı olarak görmez ve kabul etmez.
Bu, sapık, bid’atçi, bozuk mezheplerin iddiasıdır.
Şeytan akıllıdır ama sapıktır, lanetlenmiştir.
Müslümanlarakıllarınıfaydalı ilimlerle ve yine faydalı
kültürle geliştirsinler,parlak hale getirsinler ama sadece kendi
akılları, re’yleri, hevalarıyla düşünmesinler, hareket
etmesinler.
Kısır, güdük, kapalıakıllı bir kimse İslam’ı iyi anlayamaz.
Elbette Müslüman olabilir amayüksek Müslüman olması zordur.
Aklın gelişmesi için islamî bir eğitim alması gerekir.
Kur’ana, Sünnete, Şeriata, hikmete dayalı bir eğitim.
Adamın veya kadınınIQ’su 140 ama ateist, ne anladım benbu
akıldan…
Müslüman çocukların ve gençlerin akıllarıİslam mekteplerinde
gelişir, parlar.
Seküler küfür okullarında akıllar körleşir, donuklaşır,
çarpılır.
İslam eğitimi, beynin iki yarım küresini de çalıştırır, işlek
hale getirir.
Süper zeki olan bir ateist, bin haram lira ile bin helal lira
arasındaki farkı anlayamaz,neticede ikisi de aynı miktarda paradır
der. Müslüman ise anlar, haramın kötü, helalin iyi olduğunu çok iyi
bilir.
Türkiye Müslümanları son kırk yıl içinde kırk bin yeni cami
yaptılar ama bir tek İslam okulu açamadılar.Seküler düzeninsözde
din okulları gerçek İslam okullarıdeğildir.
Gerçek İslam okulunda, her ders günü bir saat din ve Kur’an
dersi verilir.
Günlük namazlar bütün talebenin katılacağı cemaatletopluca
kılınır.
Ehl-i Sünnet ve Cemaat akaidi okutulur.
Öğrencilere inanç ve bilginin yanındayüksek ahlak ve karakter
aşılanır.
Güzellik, estetik boyutu kazandırılır.
Yetmiş altı milyonluk Türkiyede böyle İslam okulları
yok.
Başta İmam-Hatip okulları olmak üzere bütün okulların
hepsindeistisnasız Paşa resimleri, büstleri bulunuyor.
Sözde mecburî din dersleri bir aldatmacadanibaret.
Besmelesiz din kitaplarının başında tam sayfa resim,
karşısında Beyanname yer alıyor.
Bu resmî, ideolojik din kitaplarında tek kelimeyle olsun
Ümmetten, Şeriattan, Hilafetten bahs edilmiyor.
Türkiye Müslümanları gerçek İslam mektepleri açmadıkça
kurtulamaz.
Zamanımızdaki müzeyyen büyük camiler âhir zaman alametidir.
Tezyinatlı ama cemaatsiz.
Kur’ana, Sünnete, Şeriata uygun vasıflı İslam mektepleri ve
medreselerindeöncelikle din ilimleri ve çağ seviyesinde kültür
öğretilecektir.
Bu okullar, İngilteredekiEton kolejinden daha güçlü eğitim
verecektir.
Bu okullardan belki ileride bir Selahaddin yetişecek ve
Müslümanların mâkus talihinideğiştirecektir.
Hiç yoktan iyidir kuruntusunu bırakalım ve gerçek İslam
okulları açalım.
Böyle okullar açacak para var ama akıl yok.
Nebüyük fakirlik!
Çocuklarını seküler düzen okullarında okutup da onlara ayrıca
alternatif İslam eğitimi vermeyen anne babalar yavrularını manen
katl etmiş olur.
• (İkinci yazı)
Kur’ana Uymak Aziz Kılar
Kur’ana Sırt Çevirmek Zelil Kılar
1.KUR’AN-I KERİM öyle büyük bir nimettir ki,Müslüman, mânasını anlamadan bile, ihlasla okursa sevap kazanır.
2.En büyük fazilet, Kur’anın emirlerini yerine getirerek,
yasaklarından kaçınarak, öğütlerini tutarak okumaktır.
3.Ümmetin en şereflileri Kur’an hâmilleridir. Onlar Kuranı
bilirler ve hükümlerini hayata uygularlar.
4.Kur’an parayla okunmaz.
5.Kur’an ticarete, zenginleşmeye, bezirganlığaalet
edilmez.
6.Kur’an şifadır.
7.Kur’an hikmetler hazinesidir.
8.Kur’an Müslümanın anayasasıdır.
9.Müslüman hayatını Kur’ana göre tanzim eder (düzenler).
10.Kur’anın emirlerini yerine getirmeyen, yasaklarından
kaçınmayan, öğütlerini tutmayan kimseler fâcir, fâsık, kötü
olur.
11.Kur’ana aykırı inançlara sahip olan, ameller=işler
yapanlarsapıtır.
12.Bir konuda Kur’anda kesin bir hüküm varken, o hükme aykırı
ve zıt bir iş yapan ve bu yaptığının doğru olduğunu sanan
Müslüman,bilgisi varsa kafir olur, yeni Müslüman olmuş yahut cahil
kalmış biriyseonun hemen uyarılması, gerçeğin ona öğretilmesi
gerekir.
13.Dünyevîleşmek, Kur’andan uzaklaştırır. Bu ise küfre yol
açar.
14.Kur’anda bir konuda kesin bir hüküm varsa, Müslümanlarınona
uymaktan başka bir tercihleri yoktur.
15.İcazetlive ehliyetli üstadlardan âlet ilimlerini ve ‘âli
ilimleri okuyupmüfessirlik icazeti almamış kimseler, Arapça
bilseler bileKur’anı yorumlayamaz, ondan hüküm çıkartamaz.
16.Resulullahın (Salat ve selam olsun ona) Sünnetini bilmeden
Kur’an yorumlanamaz.
17.Kur’anaiman edenler, Kur’anınahkamını hayata uygulayanlar
aziz olur; Kur’ana hıyanet edenler, Kur’ana sırt çevirenler zelil
ve rezil olur.
18.Kur’anın Müslümanlaraamelle ilgilibirinci emri beş vakit
namazı dosdoğru kılmaktır.
19.Beş vakit namazı dosdoğru kılabilmek Sünneti bilmekle
mümkündür.
20.İlim icazeti olmayan MüslümanlarKur’anın emirlerini,
yasaklarını, öğütlerini; râsih, ihlaslı, gerçek alimlerin yazdığı
ilmihallerden ve ahlak kitaplarından öğrenir.
21.Böyle çok kitaplar vardır. Listeninbaşında İmamı
Gazalî’ninİhyauUlumi’d-Din’ivardır.
22.Zina Kur’andayasaklanmış, büyük günah olarak zikr
edilmiştir. Peygamber, zina ettikleri kesin şekilde sabit olmuş
(başlarından evlilik geçmiş) zanilererecm cezası
vermiştir.
23.İsraf (savurganlık) Kur’anda zemmedilmiştir, büyük
günahtır.
24.RibaKur’andakötülenmiştir, çok büyük bir günah ve
isyandır.
25.Allah’ın ayetlerini ucuza veya pahalıya
satanlaralçaktır.
26.Müslümanları Kur’andan, Kur’an yolundan ayırmaya çalışanlar
hâindir, Cehennemliktir.
27.Kur’an, mü’minleriResulullaha iman etmeye, onun yolundan
gitmeye, ona itaat etmeye çağırmaktadır.Ona isyan edenler, onun
Sünnetinden yüz çevirenler dinden ve yoldan çıkar.
28.Müslüman kişi günlük, haftalık, yıllık hayatını,
ömrünüKur’ana, Sünnete, bu ikisinden çıkartılmış Şeriat hükümlerine
göre tanzim etmekle yükümlüdür.
29.Kur’an hükümlerinden ve öğütlerinden uzaklaşma, İslamdan
uzaklaşmadır.
30.Kur’an Müslümanların kardeş olduğunu beyan etmektedir.İman
ve İslam kardeşliğine riayet etmek, bu kardeşliğe zarar verecek her
şeyden kaçınmak gerekir.
31.Kur’an Müslümanlar arası birliği, ittihadı, vifakı,
tesanüdüemr ediyor.
32.Ümmeti birliğini sarsmak, tefrika, nifak şikak, fitne
fesatçıkartmak haramdır.