Şirketin geliri bu dönemde yüzde 3 azalarak 1,6 milyar dolara düştü. Geçen yılın aynı döneminde 1,65 milyar dolar gelir elde edilmişti. Yum! Brands'in geliri, piyasa beklentisinin altında kalarak 1,7 milyar dolar olarak açıklandı. Ancak şirketin net karı yüzde 5 artarak 314 milyon dolara yükseldi. Geçen yılın aynı döneminde 300 milyon dolar kar elde edilmişti. Şirketin hisse başına karı ise bir önceki yıla kıyasla 1,05 dolardan 1,10 dolara yükseldi.

Yum! Brands'in aynı mağaza satışları da geriledi. KFC'nin aynı mağaza satışları yüzde 2, Pizza Hut'ınki ise yüzde 7 azaldı. Taco Bell'in aynı mağaza satışları ise yüzde 1 artış gösterdi.

Kentucky Fried Chicken (KFC) olarak bilinen KFC'nin Orta Doğu, Türkiye ve Kuzey Afrika'daki satışları yüzde 5 azalırken, Pizza Hut'ın Orta Doğu ve Afrika'daki satışları yüzde 8 düştü.

Yum! Brands Üst Yöneticisi David Gibbs, Orta Doğu'daki çatışmaların etkilerinin dağınık ve ölçülmesi zor olduğunu ancak en çok etkilenen pazarlarda iyileşme görmeye başladıklarını belirtti.

İsrail'in Gazze'ye yönelik saldırılarına destek niteliğinde açıklamalar yapan ve yardımlar gönderen uluslararası firmalar, dünya çapında boykot edilmeye ve protestolara uğramıştı. ABD'li restoran zincirleri McDonald's, Pizza Hut ve KFC ile Starbucks gibi şirketler, bu protesto ve boykot kampanyalarıyla karşı karşıya kalmıştı. Geçen yılın son çeyreğinde, bu tür şirketlerin bilançoları bu durumdan etkilenmişti. Bu yılın ilk çeyreğine dair McDonald's'ın Orta Doğu'daki restoranlarını da içeren pazar grubundaki aynı mağaza satışları düşmüş, Starbucks'ın geliri ve aynı mağaza satışları da azalmıştı.

Kaynak: AA