Ey İsmailağa camiası ihvanı, helak olmak istemiyorsanız, sadece rabıta yapmayın, belki RABITA TUTTURABİLİN ki hakiki mürşidin kim olduğunu Mevla ilham yolu ile bildirir size
Ahmet Yesevi hz lerinin Fakirnamesi ve Ruhul beyandan sahte şeylar ve onlara tabi olanlara tenbih
Cübbeli Ahmed Hoca Efendi Rabitayi şerife için mücadele veriyor.
Bazıların sandığı gibi kendisi lider olmak için değil, sırf Rabita vefat eden şeyhimize yapılsın, diye mücadele veriyor
Hiç bir hocayı silsilei sadata kamil mürşit olarak ekleyemeyiz, diye mücadele veriyor, fakat çözümü yanlış yerden arıyor
Çözüm rabita tutturamayanlar ile mücadele değil, rabitanın kesilmesine sebep olan manileri ortadan kaldırmaktır
İhvan rabita tutturabilseydi niza kendiliğinden çözülür idi
Cübbeli hoca efendi ihvan Mahmud Efendi Hzlerine rabita yapsın, diyor
ama Rabita tutturmak, rabita ahkamını ihya etmek ne Cübbeli hoca ne cübbesiz... Kimsenin umurunda değil
Rabıtayı şahıslar mi kesiyor, yoksa şüpheli lokma mi? !
Kuran kurslarında domuz zarar katkılı denilen şüpheli ekmek yeniliyor iken kim nasıl rabita tutturabilsin?!
Rabitayi kesen şahısları arıyorsak:
- şüpheli lokmayı mubah ilan eden, kuran kurslarında domuz zarar katkı şüpheli ekmeğin yenilmesini umursamayan,
başta Cübbeli hoca olmak üzere tüm tarikat ulemasıdır!
Rabita bize yapılsın diyen Erenciler ise sadece bu yanlış fetvanın meyvesi, "iktitafi semeratıdır".
Çünkü onlar tayyib lokma yeseler idi, şüpheyi tâm terk etseler idi, rabita tutturabilirler ve böyle iddialara girmez idiler
Yarin ahirette Erenciler Cübbeli hocanın yakasından tutacak,
Neden bize şüpheyi terk et, diye rabita ahkamını anlatmadın, hâlbuki içimizde en büyük alim sen idin" diyecekler
و الله اعلم
Cübbeli hoca tüm ihvandan özür dilemesi lazım, biz takva ahkamını bozduk, ondan tüm camiamız domuz zarar katkı şüphe ekmek yiyor, ondan hocalar rabita tutturamıyor, ondan kuran kursunda domuz zarar katkı şüphe ekmek serbest.. ve ihvanımız ondan rabita tutturamıyor ..diye
Çünkü İsmailağa camiasında bu hakikati kabul edecek bir alim var ise o da yine Cübbeli Ahmed hoca efendidir
Fatih Kalender hoca efendi rabıta tutturmayı dert edinseydi gimdesi desteklemekten vaz geçer, ihvana tavsiye etmez idi
Halbuki Gimdes kendisi itiraf ediyor: bazen verdiğimiz sertifikayı geri alıyoruz, çünkü sertifika verdiğimiz ürünlerde gizlice yasak madde kattıklarını tespit ediyoruz, diye
Gimdes sertifikalı gıdalar katkı maddelidir, şüphelidir, tayyib vasfında değildir,
bu niye rabita ehliyiz diyen hocalarım umurunda bile değil ?
Gimdesi değil, "şüpheliyi terk hakkındaki hadisi şerifi takip etmeli Rabıta diye derdi olanlar
من ترك الشبهات فقد استبرأ لدينه وعرضه
Zehir gibi acı hakikati bal gibi yiyip yine var mi diyene ne mutlu, buyuruldu
🌿şiir:
Darbıma layık pehlivan var mi
Derdime kalbin aşına yar mi
Masaya sıdk yumruğun
vura bilmemiz lazım
Hastaya reçetesin
Şunu bilmemiz lazım
Cübbeli hoca eğer rabita diye derdi olsaydı " hanımı ile lokantaya gitmek mubahtır" diye duyurmak yerine,
-- EY TARIKAT EHLİ, evinizden su mi çıktı da lokantaya gider şüpheli ekmek yersiniz , sakın gitmeyin , sonra rabitanız kesiliyor " ..diye her sohbetinde haykırır idi
(Bakın lokanta mubah fetvası
https://youtube.com/shorts/2RQ16F0qv2E?si=v9SX5A3WgoEkk06k)
Ülkeyi şimdi ki gibi ayağa kaldırırdı
Yook... Bu rabıta ahkamı kimsenin umurunda değil
Ya Rabbi şüpheli lokmaya mubah fetvası vererek rabita ahkamını öldüren başta Cübbeli olmak üzere tüm tarikat ehli ulemayı sana şikayet ediyorum...
Rabita tutturabilen müritlerden biri şöyle zuhurat görüyor:
Ahirete irtihal eden mürşidi ks zuhur ediyor ve:
- yarın senin evine tasavvufun düşmanı gelir, ona kılıcını at.. Buyuruyor.
Yarınına tasavvuf ehli bilinen alim bir zat " teşrif ediyor"
- Şüphe terki, kadın erkek karışık meclis meselesini konuşursam ihvan beni sevmezler, diyor
Bir rabita tutturan müridin çocuğunu mal mülkünü elden almak ister yine rabıtalıyız diyenler ...
Kardeşimiz rabitaya durur:
و اصبر حتى يحكم الله بينكم و بين الذين اعديتم
diye hitap duyuyor rabitasinda
Rabita ehli beynel ihvan kavga etmiyor, eğer rabıta tutturabilirse
Ahmed Yesevi küddise sirruhu "Fakirname" sinden: بسم الله الرحمن الرحيم
بزدين سوكره آخر الزمان يقين بولغانده انداغ مشايخ پيدا بولغاى كيم، ابليس عليه اللعنه الاردين سبق آلغاى
"Bizden sonra ahir zaman yakın olduğunda öyle tarikat şeyhleri peyda olurlar ki Şeytani laîn onlardan ders alır".
Cübbeli Ahmet hoca efendinin deyimi ile İsmailağa cemaatinden bir hoca kendini mürşit ilan etmek ve ismini silsilei sadat halkasına eklemek istiyor ve şöyle iddia etmiş:
"başka tarikatlar (cemaatler) vekilleri ile devam edelim derken kesildi"
Eğer ahirete irtihal eden mürşidi kamile rabitaya devam eden cemaatler rabitası kesik olsaydı, o cemaatlerde dahi mürşitlik iddiası fitnesi çıkmış olur idi
Halbuki , ülkemizde Hakiki Mürşidi Kamilin hakiki müritleri , Mürşidi Kamilin ahirete irtihalinden sonra mürşitlik iddiasına zerre kadar meyletmeden, sekinet ve vekar ile rabitalarına devam etmekteler.
Cübbeli hoca efendi elindeki deliller ile belki hayatı devamında muhaliflerini susturabilir.
(Allah teala kendisine kadı Şüreyh ra gibi 108 yaşlarına kadar sıhhat ve afiyetle rabıta ahkamını ehli sünneti müdafa etmesini nasip eylesin)
Fakat " benden sonra da kimse sahte şeyhlik iddia etmesin, rabita ahkamı unutulmasın " diyorsa kuran kurslarını ve hocaların sofrasını tüm hazır gıdadan , şüpheli ve gaflette pişen lokmadan temizleme mücadelesini vermesi lazım ki bu rabıta ahkamını ihyanın aslî ve esasî çaresidir.
Hocalar rabitai hakiki tutturamadıkları için mürşitlik iddiasına kalkışırlar
Rabıta tutturabilseler idi mürşitlik makamı hocalar hey'etinin kararı ile değil,
devani salihinden taayun edileceğini müşade eder idiler
Kamil mürşit cemaatin tefrikasına yol açmaz aksine birleştirir,
Ya câmiannâs esrarı bereketi ile kalpleri bir kalp üzere cemler..
Beynel ihvan tefrikanın , Rabıtayı şuna yapalım , fitnesinin asl sebebi rabıta tutturmamalarıdır .. Rabita kesilmesinin asl sebebi ise:
kuran kursunda ve hoca sofrasında "domuz zarar katkılı denilen " şüpheli ekmek vs hazr gıda tüketilmesidir
Baki Billeh Hz. lerinin şu kavli ihya edilmedikçe rabıta ahkamını ihya tasavvur dahi edilemez:
- "Gaflette yapılan lokmadan siyah duman çıkar, feyiz kapısını kapatr"
Cübbeli hocanın rabıtai şerife diyen derdi var ise bu ahkamı ihya etsin, âmin
من اكل الشبهة اظلم قلبه .. امام غزالى رحمه الله
Şüphe yiyenin kalbi simsiyah olur, (rabitası kesilir) İmami Gazali ks
Baki Billeh Hz. lerine rabıtam kesildi, diyen birine
-- lokmana şüphe karışmıştır, iyi bak buyurdular
O kişi yemeğini şüpheli odun ile pişirdiği için rabitası kesildiğini öğrendi
Cübbeli Ahmet Hoca efendi
bir temiz cemaat hakkında
"almanlar onları ziyaret etti, o cemaat benim için bitmiştir" diye o cemaati zan altında bırakmış idi
Hakiki rabıta sahibi olsa idi,
Alman lideri o cemaati oy verenleri için ziyaret ettiğini bilir idi
Belki o sözünün cezası ilahi adalet tezahürü,
bugün Cübbeli hoca efendi kendi cemaatini "ismailağadan FETÖ çıktı" diye ilan etti
Cübbeli Hoca efendi rabıta ahkamı için yaptığı mücadelesi
deccal fitnesinden daha ağır fitne ile mücadeledir, ve ecri de azimdir, çünkü:
Ahmed Yesevi Hz. ks fakirname kitabında sahte şeyhler ve onlara tabi olmanın akıbetleri şöyle beyan ediyor:
الحمد لله رب العالمين و العاقبة للمتقين و الصلاة و السلام على رسوله و على آله و اصحابه اجمعين
اما بيلگیل کیم بر رسالهء قطب الاقطاب و سَروَرِ مشايخ، سلطان الاوليا و برهان الاتقيا، فرزند خوانِ سلطان الانبيا صلى الله عليه و سلم حضرتِ سلطان خواجه احمد يسوى انداغ ايتيبدورلر كيم
Ahmed Yesevi Hz. kuddise sirruhu şöyle buyurdular:
بزدين سوكره آخر الزمان يقين بولغانده انداغ مشايخ پيدا بولغاى كيم، ابليس عليه اللعنه الاردين سبق آلغاى
Bizden sonra ahir zaman yakın olduğunda öyle tarikat şeyhleri peyda olurlar ki Şeytani laîn onlardan ders alır.
...و مريدلريى باشقارالماغاى.
Ve (o sahte şeyhler) müritlerine söz geçiremezler
اول شيخلار كم مريدلريندن طمع قيلغاى و جانى نى كفر ضلالتدن آيرماغاى و اهل بدعت نى
يخشى كورگاى علمِ شريعت برله عمل قيلمغاى و نامحرمالرغه كوز سالغايلار و يمانليغ پیشه قيليب الله تعالى نينگ رحمتيدين اميد توتقايلار
" Öyle şeyhler müritlerinden mal dünya tane ederler".
(Mesela: ucuz, diye domuz zarar katkılı denilen beyaz ekmeği yerler yedirirler, temiz katkısız siyez unundan ekmek yapılmasını temin etmekten kaçarlar)
"Canını küfür ve dalaletinden ayıramazlar,"
[ ] (İsmailağa fetva kurumuna sorulduğunda "Domuz kılı katkısı haramdır", dediler. İtikat kitaplarında Harama besmele ise küfür olduğu yazıyor.
Peki neden şüpheli ekmek yeniliyor kuran kursunda denilince, şüpheden sakınmalıyız demek yerine bu sözünüz bir vesvesedir ,diyorlar )
""(Bu sahte şeyhler) Ehli bidati severler, ilmi şeriat ile amel etmezler,""
[ ] (Ayeti kerime ile tayyib temiz lokma emredildi, hadisi ş ile şüpheyi terk tavsiye edildi. Zararlı gıdadan perhize teyemmüm ayeti delil vs.
Tüm bunlara rağmen tarikat ehli domuz ve zarar katkılı denilen ekmeği mubah ilan ettiler. Mutaffifin 14 ayeti k tevilini İmami Gazali ks 40 gün şüphe yiyenin kalbi paslanır, buyurmuş iken, bugün tarikat pişvası ve ulemasının sofrasına bakın: niceleri şüphe yiyor ve kalbi paslanmıştır. O kalbi paslananlar cehenneme atılacak , bakın: Mutaffifin /16 )
Ahmed Yesevi ks Hz. zikrettiği sahte şeyhlere tabi olmanın tehlikesini böyle beyan etmektedir:
"Öyle bir şeyhe bir kişi itikat ederse kafir olur.
Öyle bir şeyh mel'undur (lanetlenmiştir)
Onun fitnesi Deccaldan beterdir .
Şeriatta, tarikatta marifette hakikatte mürtedir"
[ ] Peki nasıl bir şeyhe tabi olmalı?
Bu hususta Ahmed Yesevi ks Hz.leri şöyle buyurdular:
"Ey Talib, eğer Hakkı bulmak istersen öyle bir şeyh mürit ol ki, şeriatta arifi billah olsun, tarikatta vakifi esrar olsun, hakikatte kamili mükemmel olsun, marifette deryayı umman olsun"
[ ] Kimler bir cemaate şeyhlik, sofilik idde edebilir? Domuz zarar katkılı şüpheli ekmek yiyenler sofi ve ya müridi müptedi sayılır mı?
Ahmed Yesevi HZ. leri şöyle buyuruyor:
"Şeyh Zunnuni Mısrî Hz. leri buyurdular ki :
"Mürit kırk yıl hizmet etmedikçe şeyhlik, sofilik ve dervişlik makamı ona tayyun olmaz, ve hırka giymek (yani dervişlik, sofilik, şeyhlik iddia etmek) ona reva değildir.
Gece kıyam durmadıkça, gündüz hizmet kılmadıkça, (şüphelileri terk ederek tayyib lokma yemedikçe) şeyhlik dava ederse işi batıldır .
(Takvaya riayet etmeyen, edepsiz, domuz katkılı ekmek ,şüpheli lokma yiyen ve şeyhlik iddia edenlerin ve ona tabi olanların) neticesi şekavet, sırları hıyanet, gusülleri cenabettir.
Sofilerde riyazet yok, dervişlerde vehmi kıyamet yok, zenginlerde sahavet yok, fakirlerde kanaat yok ..
Ey derviş ahvalimiz nice olur ? ""
(Ahmed Yesevi Hz. lerinin "Fakirname" eserindeki kavli burada nihayete erdi)
Hakiki şeyhların vasfını bildikten ve sahte şeyhlere tabi olanların akıbetini öğrendikten sonra, bu hususu teyit için Ruhul beyan tefsirinden yine bir izah okuyalım:
قال بعض المشايخ من ادعى انه صاحب قلب وارشاد بدون تزكية النفس ومعرفة المبدأ والمعاد لاجل الدنيا الدنيئة كان عذابه أضعاف عذاب النساء اللاتي رآهن النبي عليه السلام ليلة المعراج يقطعن صدورهن بمقاريض فسال جبريل فقال انهن الزواني من النساء اللاتي جئن بأولاد من الزنى فالدعوى باطلة بدون الدليل وصاحبها ضال مضل والمدعى كالزانية والتابع له على هواه كولد الزنى فان ولد الزنى هالك حكما لعدم المربى والاتباع لمبتدع لا ينتج الا البدعة والإلحاد- وحكى- عن الشيخ صدر الدين التبريزي انه قال كان رجل مشهور في تبريز يقال له عارف قدم يوما الى مجلس بعض العارفين فقال له ما اسمك قال محمود لكن يقال لى عارف قال له هل عرفت ذاتك حتى قيل لك عارف فقال قرأت كتبا كثيرة من مقالات المشايخ والصوفية قال له ذلك كلامهم فما لك
Bazı meşayih buyurdular ki:
- Kim ki tezkiye nefs ve mebde ve mead marifeti hasil olmadan (nerden gelip nereye gideceğinin marifeti hasıl olmadan) evvel , sırf alçak dünya nimetlerini elde etmek için sahibi kalp ve sahibi irşad olduğunu iddea ederse, o kişi Peygamberimizin
صلى الله عليه وسلم
miraç gecesinde kendi sadırlarını makas ile keserken gördüğü (zinakar) hatunlara verilen azabın bir kaç kat ziyadesi verilir.
Ve Rasululullah sallallahu aleyhi vesellemin Cibril Aleyhisselam’a onların kim olduklarını sorması üzerine Cibril Aleyhisselam:
- onlar zinadan çocuk getiren zâniye kadınlardır , buyurdu.
Çünkü Onun (maneviyat ehli olmadığı, arifi billeh olmadığı halde kendini evliya mürşit ilan edenin) bu iddiası hiç bir delile dayanmayan batıl iddiadır.
(Onun için rabitasi kesik olduğu halde rabitalıyiz, evliyayız diyenler ahirette zinakar olarak dirilir ve azaba giriftar edilir)
Bu iddianın sahibi dâl ve mudildir.
Zâniye (zina eden kadın ) hükmündedir.
Ona (rabitası kesik, şüpheli lokma yiyen ve ya sigara içen, takvasız alimlere ) kendi havasına uyarak tabi olanlar ise veledi zina gibidir
Zira veledi zina mürebbisi olmadığı için hükmen helak olmuştur.
nefsani havasına ta
O daha nefsini tezkiye etmemiş sahte şeyhlara havasina uyarak, menfaat bekleyerek, tabi olanlar ise kıyamet günü veledi zina olarak gelecekler .
Veledi zina ise terbiyecisi olmadığı için helak olur.
Dünyada öyle takvasız sahte şeylere tabi olmak sadece bidat ve ilhad (dinden çıkmak) ile neticelenir.
Şeyh Sadruddin Tebrizi ks dan rivayet olundu ki
Tebrizde bir kişi var idi
Ona Arif denilirdi.
Bir gün arifler meclisine geldi.
İsmin nedir dediler .
İsmim Mahmud, bana Arif derler,dedi
Sordular:
Sen arif bir zat mısın da sana arif diyorlar,?
Cevap verdi:
- sofiler ve meşayihların çok kitaplarını okurum (evliyaullahin kitaplarından okuyarak vaaz ederek meşhur maruf oldum)
Dediler:
- (o okuduğun kitaplar,) rivayet ettiğin kaviller hep arif evliya zatlara aid, senin neyin var da sana arif denilsin ?
(Ruhul beyan .Bakara 114)
Bu okuduklarımız sahte şeyler ve onlara tabi olmanın tehlikeleri hakkında idi
Nasılda Müseylemetun Kezzab Peygamberlik iddiasında yalancı olduğu gibi yalan rüya , yalandan mürşitlik iddiası -
gayba tuhmettir, gayba iftiradır !
Samirinin fitnesine benzer fitnedir..
Hakiki mürşidi kamil kendinin tasarrufunu irşad vazifesini keramet ile mana aleminde ihvani hakikiye ayan eder,
Sahte mürşitler ise kavga ile zorbalıkla beyan eder, kavga ile kabul ettirirler
Günümüzdeki sahte şeyhlik iddiaları ve onlara tabi olma halleri hakkında dahi 2 zuhurat izah edeyim ki
Bu zuhuratları hazır gıdayı çocukları dahi asla yemeyen takva ehli müritler rabitalarında müşahede ettiler ve onların intisab ettiği mürşidi kamil ahirete irtihal eden zat
قدس الله سره العزيز
1.ZUHURAT
Bir kamil mürşit müridine zuhur ederek şöyle ma'na buyurdular:
İsmailağa cemaati hocaları rabıtası kesik olduğu ( tâm tutturamadıkları) ve kalpleri donuk olduğu için tefrikaya düştüler.
Şöyle ki:
"Damdan akarken donan su
buz halinde iken, en ufak darptan kırılır, param parça olur...
Buz kırıklarını bir tabağa koyarsan dahi asla birleşmez, ayrı ayrı kırıklar, parçalar halinde olurlar
Ne zaman ki o donmuş buzlar güneş nuru ile eriyince kırık buz parçaları erir,, parça parça olmaktan çıkarlar ve bir tabak su halini alır, bir bütün olurlar"
(Bir kamil mürşidi intisab yetmez, tehavvul bulmak, fena fişeyh fine firrasule ermek şart ..
Şüpheli lokma yiyenler ise daha müridi müptedi dahi değiller ..)
2.ZUHURAT
Şimdi menhiyata, zalimlere kalp zikri kılıcı ile dur deme zamanı.
Tarikat ehli hocaları kuran kursunda ve kendi sofralarından şüpheli ekmek vs. tüm hazır gıdayı silerlerse ve temiz zikirle pişen katkısız ekmek yemeye başlarlar ise,
hem rabıta tuttururlar hem kalp zikrine muvaffak olurlar.
Kalp zikri ise Zülfikar’dır ki ne kadar Müslüman katili var ise bir zikri kalbi ile def edilir
Çünkü Zikri kalbi ile semavi ordu iner
İşte bu husus zuhuratta " kesin çözümdür " buyuruldu
Cübbeli Ahmet Hoca efendi ismailağa cemaatinin asıl direğidir, onu cemaatten ihraç edenler asıl kendilerini ihraç etmiştir, diyor bir çok ulema
Eğer Fatih Kalender ve hocaların hocası Hüsamiddin Vanlıoğlu , İhsan Şenocak hoca efendilerin Cübbeli hoca ‘Efendiyi destekleyerek
"Rabita sadece hakiki kamil mürşide yapılır" diye sohbetler ilan etseler idi , İsmailağa camiası bu kadar tefrikaya düşmez, düşmanlarını sevindirmez idi
Şiir🌿
Aç kurt yanından hangi hırsız gelir mal çalar
Öyle keskin dişleri var, öküz gelse parçalar
Halletmeden gitme aman ahiret pişmanlık yaman
Ey salihi ahir zaman ahiret pişmanlık yaman
رتبة العالم اعلى الرتب
İlim ehli Süleyman a.selamın Belkıs kavmine teslim olun, diye mektup gönderdiği gibi,
ihvanına "hakikate teslim olun!" hitabını duyurmak ile mesuldürler
Cübbeli hoca efendi hocaların korktuklarını ve sustuklarını dünyada dediği gibi, ahirette de şikayet edecek
Allah cc Cübbelinin lisanı ile sadece Mustafa Özşimşek hoca efendi hakkında "sadıktır, mert, vefalı" diye ilan etti. ( bu sadakati mertliği için cenneti kazanmıştır, Talha radiyallahu anh Uhud harbinde cennet müjdesini aldığı gibi. Zira bir alimi himaye etmek bir Peygamberi himaye gibidir )
Rabıta ahkamını ihya için her ehli sünnet hoca " ben soframı hazır gıdadan, hazır ekmekten, çikolata dondurmadan tamamıyla temizledim " diye duyurmadıkça yiyordur,
yiyorsa rabıtası kesiktir
Cübbeli Ahmet Hoca Efendi’nin zevcelerine tenbih:
Hz Hasan radiyallahu anhuyu zevcesi zehirledi..
Şimdi şerli güçler ehli sünnet ulemasını o zehirli deterjanlar(yerine meşe odunu külü kullanabilirsiniz ) katkılı gıdalar, şampuanlar ile yine zehirlemektedir
Ehli sünnet ulemasını metin kal'e olarak zevceleri takvası zikri ile koruyabilirler ya da savunmasız bırakırlar
Ey Ehli sünnet ulemasının zevceleri, hazır gıda, şüpheli gıda, lokantada yemek, gaflette yapılan yemek - bunlara sizin hakkınız yok , içtinab edin asla yemeyin.
Eey ehli sünnet ulemasının hanımları Aydin Salih ra modern tıp bir yalandır , dedi
Ehli sünnet ulemasını manevi doktorlar, doğal tedaviler ile, zikir takvanız ile tedavi edilmesinden evvela siz mesulsünüz
Hz Eyyub Aleyhisselam’ın yegane sadık dostu
Rahime hatun gibi tüm aleme karşı doğal tedaviyi seçmelisin, manevi tedaviyi sevmelisin, sabret
sen ehli sünnet uleması için takvaya öyle sarıl ki, şifa havuzu zuhur etsin ..
Hatunlar kolay evliyaullahtan olabilirler, ulemamızı korumak için kemale ermek zorundasınız
Ey ehli sünnet ulemasının zevceleri, sizin dizi ,vs boş işler ile meşgul olmanız için gadabi ilahi kat be kat zuhur eder
25 gün halvette zikir yapan, tayyib lokma yiyen kişiye tüm bitkiler "ben şu derde şifayım" diye sırrını teslim eder
Şu hikayeleri ahiret sor fazlasını derim biiznilleh ..diyor raviler :
Bir kişiye doktorlar öleceksin dedi, gitti dağlara arıcılık ile meşgul oldu, kantaron otu içti , şifa buldu ..kendi akrabamız ..
"Kendi annem omuzu kırıldı , ameliyat yaptırmadık, sülük ve doğal kan sulandırıcılar ile iyileşti, bir şeyi kalmadı çok şükür" diyor bir kardeşimiz
Ondan önce hastanede 1 hafta kalmış ve kan sulandırıcı şişe şişe yapıldı, eve geldiğinde sülük koyduk, kan koyu idi ..
Kan sulandırıcı iğnesini kestik, kuşburnu (2 gün bire bir suda beklettik - bir kaşık bal ile , kırmızı su oldu, kuşburnu kendini suya veriyor) vs. doğal kan sulandırıcı içirdik iki hafta .
Sonra yine sülük koyduk, kan delikanlı kani gibi su gibi akıyordu
Hastanelerde serum takılmasının sebebi kan sulandırmak içinde , mühimdir ..diyor bir hekim ..
Rus hekimleri bir kişi hayatı devamında ara vererek 150 tane sülük koyarak tüm bedenini yenileyebilir.. Doktorların ölecek dediği hastayı bir hekim sırf sülük tedavisi ile ayağa kaldırdı.. diyor
Prof. Neumivakin oksijen suyu içirerek tüm hastalıkları tedavi etti ..
oksijen odalarında oturarak şeker hastası tâm şifa buldum. Dedi
(Türkiye’deki hastanelerde durum nedir bilmiyorum, annem yurtdışında idi o zaman. diyor ravi)
Ülkemizde... Dr. Umut Aktaş şeker hastası doğal beslenme doğal ilaç ile iyileştiğini söylüyor.
Dr. Murat Kınıkoğlu yeşil yaprak sebze ile beslenen ve damar tıkanıklığından kurtulan hastalarını gösteriyor
Yine gelelim hakiki rabıtaya ..
vefat eden şeyhler diridirler ..
Günümüzde yaşanan hikayeler:
Kız kardeşim doğum için hastaneye kaldırıldığı haberi geldi .. Seferde idik , 1 Fatiha , 3 ihlas okuduk ..o an da uyku uyanıklık arası ..Abdulkadir Geylani Hz. leri ks zuhur etti
Kız kardeşin ve çocuğu sağlam olacaklar...buyurdular
...çocuğum bağırsaklarında mikrop var idi ..ne çok ilaç içti iyileşmedi .. 1 Fatiha 3 ihlas okudum... Mürşidim zuhur etti... çocuğumun karnını sıvazladı... bir demet sarımsak gösterildi. Şifa bu diye.
Çok şükür şifa buldu
Babam ishal oldu hem de ilaçların yan etkisinden... ishali kesmeyin yazıyordu Aydin Salih ra . Fakat yurt dışından bir doktor ilaç verdi,
ishal kesilince hemen babam ağırlaştı ..
Ben uzak ülkede idim
Sabah rabıtam da Hz. Üstadımız
( ahirete irtihal eden mürşidi kamil)" eğer 1000 tane ayetel kürsü okusaydın babanın eceli tehir edilir idi " buyurdular
Meğerse o saatte babam vefat etmiş
Demek ki her ehli sünnet uleması sevenlerine şüpheli gıdayı tam terk ederek 1000 tane ayetel kürsü okumasını tavsiye etmeli
Bunlar ahirete irtihal eden mürşidin müritlerinden yaşanmış hikayeler, yani tasarrufları kesilmiş değildir
Ey ehli sünnet ulemasının zevceleri, alim zatların sofrasına şifali nurlu gıda koyun. Ahiret mesulsünüz
Alim zatları sadece zevçleri ikna edebilir:
- Prof. Ahmet Marankinin domuz zarar katkılıdır dediği şüpheli ekmek vs. hazır gıdayı, hibrit GDO’lu tohumları kuran kurslarından silelim, diye fetva duyursunlar.
Siyez karakılçık ata tohum buğday unundan zikirli ekmek yer ise talebe hoca hakiki rabıta ehli olurlar
ismi azam sırrı tayyib lokmadadır
اللهم اجعل علمائنا للمتقين اماما ..آمين
اللهم صل و سلم و بارك على سيدنا محمد الفاتح لما أغلق والخاتم لما سبق ناصر الحق بالحق والهادي إلى صراطك المستقيم وعلى آله حق قدره ومقداره العظيم..