HEMEN HASTANEYE BAŞVURDU

Özlem Özüağ yaklaşık 8 ay önce başladığı dövme sildirme sürecinde, üçüncü seanstan sonra kolunda yanık olduğunu fark edince hemen hastaneye başvurdu ve durumun normal olmadığını öğrendi. 

KARAKOLA GİDİP ŞİKAYETÇİ OLDU 

Kolundaki yanık nedeniyle karakola giderek şikayetçi olan Özlem Özüağ, tedavi masrafları konusunda iş yeri sahibi M.A. ve ara bulucu ile anlaşamadığını ve mağdur olduğunu belirtti.

A W325421 01

"ÜÇÜNCÜ SEANSIN ARDINDAN KOLUM YANDI"

Özüağ, "Esenyurt'ta ikamet ediyorum ve dövme sildirme işlemi için bir güzellik merkezi ile anlaştım. Seansların normal olduğunu söylediler, ancak üçüncü seansın ardından kolum yandı. Hastaneye gittim ve doktorum bu sürecin normal olmadığını söyledi. Rapor ile birlikte şikayette bulundum" dedi. 

"7-8 AYDIR MAĞDURUM"

İş yeri sahibi ile tedavi masraflarını karşılamak konusunda uzlaşamadığını ifade eden Özüağ, 7-8 aydır mağdur olduğunu belirtti.

"KOLUMUN DOKULARI ÖLMÜŞ"

Özüağ "İş yeri sahibi tedavimi karşılamadı, ben de daha iyi bir hastane buldum. Ancak, masraflarımın karşılanmasını istediğimde bana yardımcı olmadı. Ara bulucu ile de anlaşma sağlanamadı. Kolumun dokuları ölmüş, tendonlar bozulmuş ve damarlarım belli oluyor. İş yeri sahibine güvenmediğim için daha profesyonel bir doktor buldum" diye konuştu.

Kaynak: İHA