Türkiye'nin ikinci büyük havalimanı olan İstanbul Sabiha Gökçen Uluslararası Havalimanı'nda sistem kaynaklı bir arıza nedeniyle bagaj hizmetlerinde aksaklık yaşanıyor. Bu durum, yolcularla havalimanı yetkilileri arasında gergin anlara neden oldu.
Gün içerisinde yaşanan sistem aksaklıkları nedeniyle bagaj bantlarında sorunlar oluştu. Pegasus şut alanında yığılan valizler dikkat çekerken, aksamalar operasyon bölümünü de etkiledi.
"Valizleriniz 1 Hafta Sonra Evlere Gönderilecek"
AJet Havayolları'nın Sabiha Gökçen - Ordu - Giresun uçuşunda büyük bir skandal yaşandı. Yolcuların iddialarına göre, uçuş sırasında yolcuların valizleri Sabiha Gökçen Havalimanı'nda unutuldu. Uçuşun varış noktasına ulaşmasının ardından yolcular bagajlarını teslim almak için beklerken, valizlerin gelmediği ortaya çıktı. Havalimanı yetkilileri, bagajların Sabiha Gökçen Havalimanı'nda kaldığını belirtti ve AJet Havayolları yetkililerinin "1 hafta sonra evlerinize gönderilecektir" dediği iddia edildi.
Havalimanı Yönetiminden Açıklama
Yılda 25 milyon ila 40 milyon yolcu ağırlayan 'mega havalimanları' kategorisinde, yolcu yoğunluğunda yüzde 13,2 artışla 2. sırada yer alan Sabiha Gökçen Havalimanı yönetiminden gelen açıklamada ise aksaklığın sistem kaynaklı olduğu ifade edildi. Açıklamada şu ifadelere yer verildi:
"Sistem kaynaklı bir arıza nedeniyle bagaj hizmetlerinde yer yer aksaklıklar ve kısmi durmalar yaşanmaktadır. Ekiplerimiz problemin en kısa sürede giderilmesi ve seyahatlerin aksamaması için çalışmalarına devam etmektedir. Yolcularımızın anlayışı ve sabrı için teşekkür ederiz."
Bu arızanın giderilmesi için yoğun çalışmalar sürerken, yolcuların mağduriyetinin en kısa sürede giderilmesi hedefleniyor.