Akasya Mahallesi'nde yaşayan ve yıllardır ayakkabı satışıyla geçimini sağlayan Taktuk, soğuyan havalar nedeniyle kendine mont almak istedi. Sosyal medyada satış yapan bir sayfadan beğendiği montu sipariş eden Taktuk, banka hesabından 1.500 TL ödeme yaptı.

Ancak siparişinin gelmemesi üzerine satıcıyla iletişime geçmek isteyen Taktuk, mesajlarına ve aramalarına cevap alamadığını fark etti. Durumu yetkililere bildireceğini belirten Taktuk, internetten alışveriş yapacak vatandaşlara dikkatli olmaları konusunda uyarıda bulundu.

Depremzede esnafı, sosyal medya üzerinden yaptığı mont alışverişinde dolandırdılar

"NE MONDU NE DE PARAMI ALABİLDİM"

İnternetten alışveriş yaparken dolandırıldığını ifade eden Cemile Taktuk, yaşadığı süreci şu sözlerle anlattı:

"Bir mont beğendim ve ödemesini yaptım. Ancak satıcı, ödeme sonrası aramalarıma ve mesajlarıma cevap vermedi. Montu göndermediği gibi paramı da iade etmedi. Günlerce bekledim ama hiçbir geri dönüş olmadı. Bankaları arayarak işlemi iptal ettirmeye çalıştım ancak karşı taraf ödeme iptalini kabul etmediği için paramı geri alamadım. 1.500 TL ödedim ama ne montu alabildim ne de paramı."

Depremzede esnafı, sosyal medya üzerinden yaptığı mont alışverişinde dolandırdılar

Soğuk hava şartlarında mont ihtiyacını karşılamak için sipariş verdiğini belirten Taktuk, hukuk yoluna başvuracağını söyledi:

"Ben de depremzedeyim ve buranın çok soğuk olduğunu belirterek sipariş verdim. Ancak montum gelmedi. Tüketici heyetine başvurdum ama dönüş olmadı. Bankalardan da bir sonuç alamadım. Şimdi savcılığa gidip suç duyurusunda bulunacağım."

Yaşadığı mağduriyet nedeniyle yasal süreci başlatacağını belirten Taktuk, vatandaşlara güvenmedikleri sosyal medya sayfalarından alışveriş yapmamaları çağrısında bulundu.

Kaynak: İHA