Coca-Cola'dan yapılan açıklamada, "Orta Doğu'da yaşanan ve beklenenden daha uzun süren hassasiyetler ve siyasi açıdan temkinli tüketici duyarlılığı nedeniyle tüm yıl için satış hacmi beklentimizi orta-tek haneli büyümeden yatay-düşük-tek haneli büyümeye revize ediyoruz" denildi.

Şirket, Türkiye gelirlerinde yaşanan düşüş nedeniyle yıl sonu kazanç tahminlerini de güncelledi. Revize edilen hacim beklentisi ve planlanandan daha yavaş fiyat artışlarıyla birlikte, Kur Etkisinden Arındırılmış Net Satış Geliri büyüme beklentisi, 'düşük 40'lı yüzdelerde büyümeden düşük 30'lu yüzdelerde büyüme' olarak güncellendi.

Ayrıca, faaliyet ortamının daha da kötüleşmesi durumunda, FVÖK (Faiz, Vergi ve Amortisman Öncesi Kar) marjında geçen yıla kıyasla hafif bir düşüş riski görüldüğü belirtilerek, FVÖK marjı beklentisi 'geçen yıla göre hafif düşüş veya yatay' olarak değiştirildi.

Kaynak: HABER MERKEZİ