Son dönemde yapay zekâ teknolojilerinin hızla gelişmesiyle birlikte reklam sektöründe de önemli değişimler yaşanıyor. Yapay zekâ tarafından üretilen reklam içerikleri, sosyal medya platformlarında ve dijital ortamlarda sıkça göze çarpıyor. Ancak...
Uzmanı uyardı: "Yapay zeka reklamları mağduriyet yaşatabilir"
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi (SCÜ) İletişim Fakültesi Öğretim Üyesi Doç. Dr. Sefer Darıcı, yapay zeka ile üretilen reklamlara dikkat çekerek tüketicilerin sosyal medya platformlarında gördüğü her içeriği gerçek sanmasının mağduriyetlere neden olabileceğini söyledi.

Bunlar da ilginizi çekebilir

iPhone 17 Air fiyatı nedir? Türkiye'ye ne zaman gelir?

ABD ve Çin arasında yapay zeka yarışı büyüyor
