Dünya

Arzum OKKA, ABD'deki Çevrim İçi Satış Ağını Home Depot ile Güçlendirdi

Arzum, Türk kahvesi kültürünü ABD'ye yayma hedefiyle yurt dışı çevrim içi satış kanallarına Home Depot'u ekledi. Şirket, bu hamleyle ABD'deki satış ağını genişletmeyi ve Türk kahvesi makinelerini daha fazla tüketiciye ulaştırmayı hedefliyor

Abone Ol

Arzum, Yurt Dışı Satış Kanallarını Genişletiyor

Arzum, yurt dışı distribütörleri aracılığıyla geleneksel ve dijital mecralarda yenilikçi ürünlerini dünya genelinde 55'ten fazla ülkeye gönderiyor. Her yıl yaklaşık 4 milyon haneye giren şirket, yurt dışı çevrim içi satış kanallarını geliştirmeyi sürdürüyor. Amazon, Walmart, Target, Wayfair ve Ebay gibi platformlara ek olarak, ABD'nin önde gelen ev geliştirme ve dekorasyon perakendecisi Home Depot da Arzum'un çevrim içi satış kanallarına katıldı.

Türk Kahvesi Kültürü ABD'ye Yayılıyor

Arzum, Home Depot kanalı aracılığıyla "Arzum OKKA" ailesindeki Türk kahvesi makinelerini ABD'li tüketicilerle buluşturmayı planlıyor. Bu adım, şirketin Türk kahvesi kültürünü ABD ve tüm dünyaya yayma misyonunu destekliyor.

Evren Albaş: "Yeni Pazarlara Açılmak Ana Hedeflerimiz Arasında"

Arzum Genel Müdürü ve İcra Kurulu Başkanı Evren Albaş, yaptığı açıklamada, geleneksel ve yurt dışı çevrim içi satış kanallarının şirket için büyük önem taşıdığını vurguladı. Albaş, "Çevrim içi satışta, potansiyeline inandığımız pazarları hızlı bir şekilde mercek altına alıyoruz. 2022 sonu itibarıyla kurduğumuz global e-ticaret departmanımızla, yurt dışı çevrim içi yapılanmamızı güçlendiriyor ve her geçen gün kapsadığımız alanı genişletiyoruz." şeklinde konuştu.

Global Marka Olma Yolunda İstikrarlı Büyüme

Albaş, Arzum'un global marka olma hedefinin güçlü bir ayağını oluşturan yurt dışı çevrim içi satış kanalları sayesinde, Avrupa Birliği, Balkan ve Körfez ülkeleri ile ABD gibi geniş bir coğrafyada varlığını sürdürdüğünü vurguladı.

"Yeni pazarlara açılmak ve mevcut pazarlardaki payımızı büyütmek, ana hedeflerimiz arasında yer alıyor. Bu misyonumuz doğrultusunda, Home Depot kanalı ile ABD'deki çevrim içi satış payımızı artırmayı hedefliyoruz." ifadesini kullandı.