Qantas uygulamasında yaşanan bir sorun nedeniyle, bazı sık uçan yolcuların diğer müşterilerin kişisel bilgilerine erişebildiği ortaya çıktı. Bu sorunun, güncellenen Qantas uygulamasından kaynaklandığı açıklandı.

Bazı yolcular, diğer müşterilerin adları, yaklaşan uçuş ayrıntıları, puan bakiyesi ve durumu gibi seyahat bilgilerini görebildi. Ayrıca, bazı yolcuların başkalarının rezervasyonlarında değişiklik yapabildiği tespit edildi.

Qantas, bu ihlali araştırmak için bir soruşturma başlattığını duyurdu ve siber güvenlik olayına dair bir işaret olmadığını belirtti. Qantas tarafından yapılan açıklamada, "Mevcut araştırmalar, sorunun bir teknoloji hatasından kaynaklandığını ve son sistem değişiklikleriyle ilgili olabileceğini gösteriyor. Qantas uygulamasında bu sabah yaşanan sorundan etkilenen müşterilerimizden içtenlikle özür dileriz, bu sorun artık çözülmüştür." denildi.

Qantas sözcüsü ayrıca, müşterilerin diğer sık ​​uçan yolcuların Qantas Puanlarını transfer edemeyeceğini veya kullanamayacağını hatırlattı.

Kaynak: DIŞ HABERLER